Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Maybelline Super Stay Matte Ink lūpų dažai


Maybelline Super Stay Matte Ink lūpų dažai

Noriu pristatyti šiuos jau sensacija tapųsius „Maybelline Super Stay Matte Ink“ lūpų dažus. Esu išbandžiusi daugybę lūpų dažų, blizgių ir kitokių priemonių. Tačiau visada norisi, kad priemonė taip greit nenusivalytų ar nenubėgtų. Tai pasikeitė, vos atradus šiuos nuostabius lūpų dažus.
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „maybelline superstay matte ink picture“


Ši lūpų priemonė yra kvadratiniame buteliuke su baltu lengvai atsukamu antgaliu. Man labai patiko pats lūpų dažų šepetėlis, kuris labai tolygiai ir lengvai užtepa lūpdažį. Visos spalvos yra labai gražios, tik reikia pasirinkti kokia spalva tau tinka ir patinka. Man labiausiai patiko 10 „DREAMER‘‘ spalva. Nors su ja pasipuošus į paskaitą ar mokyklą nelabai išeisi, nes reikia pritaikyti prie susikurto stiliaus ar įvaizdžio, už tai puikiausiai gali pasipuošti eidama pas draugę ar šiaip keliaudama į prekybos centrą apsipirkti. Visos kitos spalvos man taip pat patiko, tačiau ši mano nuomone yra pati normaliausia ir geriausią kokią tik esu išbandžiusi. Spalva išlieka iki 12 valandų visiškai nevalgius ir negėrus, tačiau valgant ir geriant spalvos laikas kiek sutrumpėja iki 8 valandų. Vos užsitepus lūpų dažai sustingsta ir pusvalandį lūpos būna gan lipnios, jų negali suglausti. Po pusvlanduko jau gali džiaugtis lūpdažiu kuris ilgai nenusivalo ir nesubėga.
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „maybelline superstay matte ink picture“
Tad kaip supratote man šie lūpų dažai nuoširdžiai patinka ir labai labai REKOMENDUOČIAU išbandyti, nes tai yra dalykas kuris privalo būti kiekvienos merginos kosmetinėje. Aš labai norėčiau išbandyti ateityje ir daugiau spalvų, nes kiekviena iš jų yra savaip unikali ir išsikirtinė. O šie lūpų dažai tai ir diktuoja : Būk Savimi!
 SusijÄ™s vaizdas

Komentarai